Ugodnosti za abonente

Zakaj (p)ostati abonent Prešernovega gledališča Kranj?

• Ker je PG Kranj postalo prepoznavno gledališče odmevnih predstav;
• ker si lahko bistveno ceneje ogledate svež in zanimiv izbor predstav v izvedbi izvrstnega domačega ansambla kot tudi gostujočih predstav;
• ker vas ob tem vedno čaka sedež, ki je vam najljubši in ste si ga izbrali ob vpisu;
• ker imate popust pri nakupu vstopnic za gostujoče predstave in predstave v okviru Tedna slovenske drame;
• ker ste redno obveščeni o programu gledališča.

Obveščanje o programu

Program za naslednji mesec izide 25. v mesecu. Abonentom ga pošljemo brezplačno, na voljo pa je tudi pri blagajni gledališča in na drugih javnih krajih (knjigarne, knjižnice ...) ter na spletni strani www.pgk.si.

O spremembah abonmajskih predstav obveščamo abonente s sporočili SMS, po telefonu in izjemoma tudi po navadni pošti, zato vas vljudno prosimo, da nam ob vpisu abonmaja zaupate naslednje podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko, številko mobilnega telefona in naslov elektronske pošte. Vaše osebne podatke bomo varovali v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.

Preložitev ogleda abonmajske predstave: če si predstave ne morete ogledati na dan, ko je na sporedu vaš abonma, nam to sporočite vsaj dan pred predstavo na telefonsko številko blagajne (04 20 10 200). Izdali vam bomo nadomestno vstopnico za ogled predstave v drugem terminu. Abonenti rednih abonmajev lahko enkrat v sezoni brezplačno preložite ogled predstave, za vsako nadaljnjo menjavo vam bomo zaračunali 2 EUR.