George Kaplan je zgodba iz ozadja našega vsakdana; zgodba o manipulaciji in nadzoru, za katero še vedno ne vemo, ali smo jo najprej videli na televiziji ali v realnosti. Sonntagovo vsebinsko raziskovanje sodobnih strahov je podprto tudi na strukturno-formalni ravni, saj avtor svoje like piše v izjemno živem in tukajšnjem jeziku, popopranem s filozofskimi, skoraj ideološkimi pasusi in inteligentnim humorjem, dramsko strukturo pa gradi z vdori realnega (skozi videe), s podvajanjem realnosti in mnogoštevilnimi referencami na filme, pop kulturo, preteklo in polpreteklo zgodovino. Tako se označevanje teksta z vohunsko komedijo naenkrat ne zdi več zunajserijska gesta: Sonntag je tekst namreč posul z namigi in referencami, ki odpirajo vedno nove in nove svetove in nas pripeljejo do vprašanja: Kdo manipulira z nami in do katere mere? In nenazadnje: Kaj je sploh res?
"[...] ena tistih uprizoritev, ki postavlja Prešernovo gledališče Kranj ne samo v osredje "mestnih" gledališč, ampak kar na prvo mesto tistih sploh redkih slovenskih gledališč, za katere se zdi, da vedo, kaj delajo, da vedo, kaj bi hotelo biti njihovo poslanstvo. Igralski ansambel v izvrstni, dinamični režiji Jake Andreja Vojevca spet uprizori, klišejsko rečeno, enega od aktualnih družbenih fenomenov. Tematsko in uprizoritveno ni mogoče spregledati navezave na 25.671, izbrisane torej, predstavi preizprašujeta naše vloge v velikih političnih špilih, predvsem razsežnosti manipulacije kot brezmejnega mehanizma. In obe se problema ne lotevata samo teoretsko, diskurzivno, temveč aktivno, "interaktivno" manipulirata tudi z gledalci."
Petra Vidali, Večer, 20. december 2014