Varja Hrvatin

ZELDA

Gledališka videoigra
Gledališka videoigra

Varja Hrvatin

Zelda

Produkcija: Varja Hrvatin in Slovensko mladinsko gledališče

Koncept za interaktivno uprizoritev Zelda izhaja iz dramaturgije videoiger in principa iger igranja vlog, kakršna je Temnice in zmaji (Dungeons and Dragons). Tovrstne igre izhajajo iz želje, da bi uporabnika kar najbolj vključile v fiktivno dogajanje v virtualnem svetu in ga motivirale, da bi svoj lik skozi zastavljene misije popeljal vse do cilja. Bolj ko se igralec z likom poistoveti, bolj je motiviran za igro in večja je moralna odgovornost za sprejemanje njegovih odločitev. Projekt Zelda bi rad v ospredje postavil gledalca kot dejavnega soustvarjalca uprizoritve, vsebinsko pa se posveča posameznikovim neuresničenim željam, ki jih zavirajo vsakdanje državljanske dolžnosti ter moralno-etični zadržki. Kaj za naše vsakdanje odločitve pomeni, če odgovornost za naša dejanja prevzame nekdo drug?

Gledalci lahko predstavo zgolj spremljajo ali pa v njej aktivno in anonimno sodelujejo – za to potrebujejo pametni telefon z možnostjo prenosa podatkov.

*V predstavi je prisotna frontalna golota

Varja Hrvatin
Premiera
27. oktobra 2021 (Nova Pošta) | Produkcija: Varja Hrvatin in Slovensko mladinsko gledališče
Avtorica koncepta in scenarija
Varja Hrvatin
Scenografi in kostumografi
Varja Hrvatin, Rok Kravanja, Vid Merlak, Anja Novak, Stane Tomazin
Avtor glasbe in videa
Vid Merlak
Grafično oblikovanje
Dorijan Šiško
Razvoj aplikacije
Srđan Prodanović
Oblikovalec svetlobe
Matjaž Brišar
Igrajo
Rok Kravanja k.g.
Anja Novak k.g.
Stane Tomazin