PU
Po delih Medved Pu in Hiša na Pujevem oglu A. A. Milneja
avtorsko priredila in dramatizirala Maša Pelko
PU
Ste pripravljeni, da se skupaj z medvedkom Pujem podate na najbolj razburljivo in zabavno eksmedicijo – pardon, ekspedicijo – na Severni pol, kjer se prijateljstvo, domišljija, poezija in smeh združijo v pravo čarovnijo? Medvedek Pu, Christopher Robin, Pujsek, Zajec, Tiger in Sivček vas bodo popeljali v čarobni Stoletni gozd, kjer vsaka situacija prinaša novo presenečenje. Temeljno sporočilo knjige in predstave je sporočilo o vrednotah prijateljstva, moči domišljije in čarobnosti poezije.
Ker so zgodbe o medvedku Puju polne preprostih, a globokih življenjskih sporočil, bo predstava primerna in zabavna za vse mlade raziskovalce in ljubitelje dogodivščin, predvsem pa za »otroke« vseh starosti, od rane mladosti do stoletne starosti. Ne zamudite priložnosti, da odkrijete skrivnost, zakaj medvedek Pu že več generacij otrok navdušuje s svojo toplino in humorjem.
A. A. Milne
(Foto: Wikimedia commons)
Alan Alexander Milne (1882–1956), angleški pisatelj, pesnik in dramatik je najbolj znan kot avtor brezčasnih zgodb o medvedku Puju, ki so prvič izšle v dvajsetih letih 20. stoletja. Sprva uspešen kot humoristični pisec in dramatik za londonske odre, je Milne svetovno slavo dosegel z liki iz sveta Stoletne hoste, ki jih je navdihnil njegov sin Christopher Robin. Poleg knjig o Puju je pisal tudi eseje, detektivske romane in otroške pesmi. Njegovo delo združuje nežno domišljijo, pronicljivo opazovanje otroškega sveta in topel humor, zaradi česar ostaja priljubljeno pri bralcih vseh generacij.
Maša Pelko
(Foto: Peter Uhan)
Maša Pelko (1992) je študirala filozofijo ter primerjalno književnost in literarno teorijo na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, nato pa se je odločila še za študij režije na AGRFT. Pozornost je pritegnila že kot študentka z izvirno uprizoritvijo Cankarjevega Kralja na Betajnovi (2018) in z diplomsko predstavo Stadion Olympia (2019) Dina Pešuta. Izjemen občutek za dogajanje in odnose je pokazala tudi z režijo avtorskega projekta po motivih kratke proze Raymonda Carverja O čem govorimo, ko govorimo o ljubezni v SNG Drama Ljubljana. Leta 2018 je na Tednu slovenske drame za besedilo Kraljevi otroci prejela nagrado za mlado dramatičarko. Z našim gledališčem je sodelovala pri uspešnem projektu Monologi s kavča, kot režiserka pa se je občinstvu Prešernovega gledališča prvič predstavila z uprizoritvijo lepe vide lepo gorijo Simone Semenič. V zadnjih nekaj letih je ustvarila odmevne predstave v različnih slovenskih gledališčih: v Drami SNG Maribor je zrežirala O'Neillovo dramo Elektri pristoji črnina, v SLG Celje Tolstojevo Moč teme, v SNG Nova Gorica pa dramo Pet vrst tišine Shelagh Stephenson. Na 55. Tednu slovenske drame je bilo njeno dramsko besedilo Für Ofelija nominirano za nagrado Slavka Gruma.
